uppbokad lördag

  2016-01-16 / 07:59:00 / Vardag /
Himmeln igår va sååå fin! Den va så rosa, och solen lyste så fint på snön åååh <33
Godmorgon! Tjoho! Jag har varit uppe en timme redan, och redigerat massa bilder, tänkte att jag bara ska göra en snabbis här, för sen måste jag göra mig klar till att jag ska åka till Eslöv. Gissa vad som händer där då? Dansen såklart! Vi har öppethus idag, och det börjar vid 12. Men jag är där vid 10:30 eftersom bussarna bara går varannan timme nu på helgerna, men det är mysigt att bara vara där ändååå. Saknar det så, verkligen hehe. Nu ni måste jag springa från datorn och packa upp lite, packa ner lite, äta lite, fixa mig lite, lite av allt!
När jag dansat klart så skjutsar mamma mig hem så jag kan duscha och fräscha till mig, sen kör pappa mig till  Landskrona för jag ska vara barnvakt ikväll/inatt! Ja, så ser min lördag ut! 
Hoppas ni får en bra lördag finisar! xo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: