ny design... eller?

  2016-01-16 / 16:00:00 / Vardag /
Åååh gud! Jag har funderat så länge på att fixa en ny bloggdesign. Eller inte helt ny, men ja ni vet... Förnya min nuvarandra lite. Typ byta header, byta bilderna i menyn och trixa lite med sånt. Jag syftar främst på headern då den är väldigt höstig. Jag vet däremot inte alls hur jag vill ha den... Vill ha något lite mer vintrigt, fast samtidigt inte. Vill ha det stilrent, fast samtidigt inte. Däremot vill jag inte bara ha en vit bakgrund med en svart text där det står "Hanna Olsson", det känn så tomt. Jag får försöka fota lite självporträtt här hemma. Såfort jag får tid till det hehe, men framförallt när ljuset fortfarande är framme när jag kommer hem! Tisdagar borde vara en bra dag till det. Vi får se.
Skulle ni gilla om jag fräschade till designen lite? :D


Nikki

Yo bror jag kan hjälpa dig fota bilder på dig om du vill deeee

2016-01-18 @ 07:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: