kvällsgott

  2016-01-12 / 20:43:18 / Vardag /
Har precis suttit och druckit denna supergoda smoothie tillsammans med lite dansvideos hehe, inget ovanligt. Körde lite träning här hemma innan, och för första gången med vikt! Använde mig utav en 5kg-platta, heter det så? Jaja, och det funkade bra. Det var betydligt jobbigare än vad jag trodde det skulle vara haha. Det känns behövligt att försöka komma igång lite innan dansen börjar, och jag som kör på med så många lektioner kanske borde förberedda mig så att allt inte kommer som en bomb senare. Nu ska jag ner och duscha av mig lite, göra mig klar för sängen och läsa några kapitel ur Den femte vågen. Jag måste ju ha läst ut boken innan filmen kommer ut, och det börjar bli tätt nu hehe!  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: