junkyard wanties

  2016-01-18 / 07:00:00 / Wanties /
1. / 2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8.
KLICKA PÅ BILDEN, ELLER HÄR FÖR ATT KOMMA TILL DERAS STARTSIDA!
Alltså Junkyard, Junkyard, Junkyard... Vad är ni, om inte bäst?! Jag älskar deras kläder så jävla mycket, åååh fan :( Om ekonomin hade räckt till, hade deras lager inte gjort det för andra höhöhö ;););)


Linn Strömberg

Gash avd snygga saker!!

Du ställde en fråga till mig för ett tag sedan, och jag har lagt upp ett svar på bloggen nu :)

Svar: Åh herregud vad snällt att du verkligen tar upp min fråga! Tack så jättemycket, den var till supermycket hjälp faktiskt! :D
Hanna Olsson

2016-01-18 @ 09:39:53
URL: http://cigarettesncush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: