första veckan - check

  2016-01-15 / 17:15:39 / Vardag /
Försök att dra blicken från de intesånytvättade-fönsterna hehe. Tack på förhand<33
Sådäääär. Första skolveckan klar. Den har faktiskt gått förvånansvärt bra?! Jag märker dock att onsdagar är de jobbiga dagarna. De dagarna när det bara är lektion efter lektion efter lektion, och lektionerna blir aldrig färre?!

Har i alla fall börjat antecka lite under lektionerna så att det kanske kan sätta sig till senare då det verkligen kommer behövas. Jag har börjat gå upp väldigt tidigt OCH lägga mig hyfsat tidigt för att även försöka få in det i rutinerna så att allt inte kommer som en chock senare. Det är så hemskt när det gör det. Man inser ju inte heller att det är där deppen kommer ifrån utan man går och grubblar på annat och kommer ingenstans i sitt tänkande... Aja.
Idag blir det inte mycket gjort kan jag säga. Jag ska kolla serier, och filmer, mysa med familjen och spela lite sällskapsspel tror jag. Eller jag vill det, får hoppas att de går med på det! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: