ändrade planer

  2016-01-11 / 17:05:04 / Vardag /
Två bilder i repris, en liten throwback till när man ändå va lite solkysst utav solen. Saknar sommaren nu :(
Hej vänner och ovänner (?)! Hoppas att allt är bra med er, och för er som också går i skolan, att er första skoldag varit toppen (om ni nu börjat idag). Vår skola började idag, och jag är faktiskt hyfsat taggad på terminen?!?! Jag har sagt att min inställning hela denna terminen ska vara positiv, dels för min egna del, men också för min omgivning. Detta är sista terminen på högstadiet, tillsammans med alla mina vänner och sen börjar jag i princip om. Ny skola, nya vänner, nytt område. Är faktiskt jävligt nervös om jag ska vara ärlig hehe. Nog om det!

Igår gav jag mig fan på att jag skulle gå och lägga mig i tid så att jag verkligen sov ut till idag då. Jag gick och lade mig i sängen vid 21:00, och skulle läsa lite då läsning ofta gör så man blir trött. Men ICKEEEE... Ååååh! Jag bara låg och läste, läste och läste. Låg där säkert i en timme och bara läste. Vid 22:00 då, bestämde jag att jag kanske skulle börja avrunda läsandet och kanske försöka sova. Och där låg jag. I ännu en timme, och bara försökte sova. Jag försökte ligga och intala mig själv att jag var dödstrött och bara skulle sova men det gick inte att somna haha. Jag somnade runt 23:40 skulle jag chansa på, och det är ju tyvärr för sent märkte jag imorse då jag inte vaknade utav mina alarm, utan av att pappa ringde vid 08:20 och väckte mig. FAN! va min första tanke. Jag som hade planerat hela min morgon perfekt, att den skulle bli sååå jäkla bra och att dagen skulle starta skitbra, för att sen fortsätta toppa humöret. 
I och med att jag försov mig, blev det ingen frukost, vilket sänkte morgonen totalt. Var så okoncentrerad på lektionerna imorse. Det var ren tur att vi inte satt och skulle jobba med massa olika uppgifter, utan vi diskuterade mer hur denna terminen skulle se ut.
När skolan var slut drog jag mig mot Ica för att handla lite grejer till middagen som moi, jag, ich, ska laga till la familia. Det blir minestronesoppa på menyn!

Gud vad långt inlägg. Hatar egentligen själv att läsa sånt här, men ändå skriver jag det själv. DUBBELMORALEN SLÅR TILL!!!


Elin

Jättefina bilder! :) Saknar oxå sommaren :(

2016-01-11 @ 18:12:43
URL: http://katteselin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: