14 januari, torsdag

  2016-01-14 / 19:13:14 / Vardag /
Bild från förra veckan.
Jaha. Veckan börjar smått och gått lida mot sitt slut, och här sitter jag. Nyduschad i min onepiece, med nyrakade ben. Självklart har man ju missat ett "drag" mitt på ena benet:):):):)):)
Jag ska snart gå och lägga mig faktiskt, "men vaaa klockan är inte ens åtta hanna"- tänker ni. Men wellllll, om jag ligger och läser nu, så somnar jag kanske vid 20:30-21 och då är jag utvilad när jag vaknar imorgon! SMART JU, right?
Jaja, slutskrivit. Detta blev ett väldigt flummigt inlägg, men såna tillåter jag faktiskt ibland. Jag kan inte sitta och skriva med korrekta ord och grammatik hela tiden, utan vill även släppa språket lite. Ha det bra, så ses vi imorgon när det är FREDAG!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: