tre godingar

  2015-10-18 / 19:00:00 / Tips och trix /

KLICKA HÄR ELLER PÅ BILDEN!
Dessa kläderna WOWOWOWO såå classy and sassy yassss! Jag ska verkligen ta och beställa därifrån när min ekonomi ligger + instead of -, definitivt! De har väldigt låga priser för att ha så snygga kläder där, blev chockad! Boohoo har även en halloween kategori nu, inte överläskig utan mer regular, men man kan ju alltid klicka in och kika!

KLICKA HÄR ELLER PÅ BILDEN!
Country dreams är ett företag som säljer mycket märkeskläder till kvinnor, såsom Odd Molly osv som inte riktigt är min stil. Men jag såg att de även hade en inredningssida och deeeen gillade jag! Lite sådär chubby chick fast modernt med mönster och lite så hehe. Dock är priserna ganska höga, dock behöver man ju inte beställa 20 saker samtidigt, dock behöver man inte ens beställa, dock ska man verkligen ta sig en titt för DOCK vad snygga grejer det finns där!!!!
KLICKA HÄR ELLER PÅ BILDEN!
Åååh, älskade madlady! Har/hade hittils bara en tröja härifrånm men fy vad jag ska beställa även här när pengarna tillåter! Sååå najs kläder! Det mesta är verkligen min stil, och jag älskar deras paket när man beställt, så snygga! ♥♥♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: