två helt utan betydelse

  2015-11-15 / 11:00:54 / Vardag /
Nu är mitt bildförråd slut vilket betyder att jag måste fota lite bilder snarast! Därav att bilderna har noll koppling till inlägget!
Tänkte köra lite snabbt om hur min helg sett ut hittils samt restens händelser. Okej! I fredags spelade väldigt många utav mina tjejkompisar en fotbollscup som arrangeras varje år, och lite som en tradition så var jag självklart och kollade på. De andra åren har jag ju själv spelat, detta är faktiskt första gången jag tittar på när "mitt egna lag" spelar (spelade ju ett tag med dessa innan). Åkte hem vid 22:00 i hopp om att komma i säng i tid och vara utvilad till lördagsmorgonen, meeen icke. Då började jag planera massa, kolla igenom bilder, snapchata lite och fixa lite med olika inlägg samt bloggen och nästa gång jag kollade klockan var hon tjugo i två. 01:40, faaaaaan! Slängde ner locket på datorn, gick och borstade mina tänder och somnade. Lördagen såg ut som så att jag som vanligt höll i två dansklasser med 4-5 åringar tillsammans med Amanda, men istället för att fortsätta ha barnen, så åkte vi till medborgarhuset där vi skulle visa upp vårat vinnarbidrag på en diabetesgala (tror det var en diabetesgala.) Uppträdet gick sådär, vi är vana vid att ha mer space nu, menmen! Vi saknade även några få personer men det gjorde inte så stor skillnad tror jag! Åkte därefter till Nikki och väntade på bussen. Eftersom det är helg så går bussarna bara varannan timme, så jag var tvungen att vänta lite.
Kom hem, duschade och somnade sen, haha... Sov hela två timmar, innan jag vaknade och började packa till min lilla övernattning hos Jennifer.
Ska börja korta ner här nu, känner att det blir alldeles för långt!
Idag ska jag på dop för min nya kusin, som ska heta Molly! Jag tar ju självklart med kameran, så då uppdaterar jag mitt lilla arkiv med några fler bilder! När jag kommer hem därefter så tror jag inte det blir så mycket mer aktivitet. Det blir nog mest slapp o slö, men även det är gött!
Varför blir det alltid att jag får summera allting i ett inlägg som blir så långt och tråkigt? Måste lära mig att dela upp, och planera mer smart!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: