tips från coachen

  2015-11-17 / 16:15:00 / Tips och trix /
KÖP DESSA/DENNA. ÄT DESSA/DENNA. MÅ BRA. SÅÅÅÅÅ HIMLA GOTT!

Jag provade köpa dessa veckan jag skulle praoa bara för att dels få lite variation, men samt för att jag då ville köpa något som var lite nyttigare (wow hanna, gj!!!) Som ni kanske ser så har jag smaken kanel, som passar super med päronyoghurt märkte jag, övergott! Det dåliga med dessa "flingor" är att de är så jäkla dyra! Tror de kostade ca 40kr och där va faktiskt inte jättemycket i förpackningen. Icke bra icke bra... Men så är det ju nu, right? Ska du vara nyttig kostar det en jävla massa, men käka för tusan inte onyttigt nejnejnej aldrig ok? Vill aldrig mer se någon med något onyttigt vill bara se folk med denna granola för den är bra fast den är dyr hahaha puzz<33
Är där någon som inte förstår att jag är ironisk ovan så säger jag det här. Jag är ironisk och menar inte allvar med det jag skrev. Käka vad fan du vill, må bra, skratta!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: