skriv under!!!

  2015-02-17 / 18:00:00 / Djupa tankar /
!KLICKA PÅ NÅGON UTAV BILDERNA FÖR ATT SKRIVA UNDER!
Jag använder mig ibland utav sidan blogfame, där man kan tjäna lite cash på vissa blogginlägg. När jag loggade in där idag var en stor bild upplagd och såklart drog den uppmärksamhet till sig. På bilden stod det "Stöd Blogghjälpen - tipsa om Greenpeace Save the Arctic-kampanj. Blogfame donerar 5kr till Greenpeace för varje underskrift ni bloggare levererar!"
Det ändå ni alltså behöver göra är att klicka på bilden och fylla i ert namn & er epost. Jag fyllde inte i nummer. Detta kan faktiskt göra en liten ändring i världen, och det skulle antagligen behövas här och där. Om ni googlar Greenpeace, bilder så förstår ni lite smått vad de försöker hjälpa till med.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: