mellanmål

  2015-02-11 / 07:42:48 / Foto - Mat /
Knäckebröd, gurka och örtsalt + ett glas juice bredvid. OOOOH, sååå gott!!! Jag åt det i måndags och igår, perfekt som mellanmål ju. 
Igår hade jag träningsvärk sen i måndags, speciellt i vaderna. Men det stoppade inte mig från att dansa ca 5 timmar igår. 5 TIMMAR?!?!? HUR PALLADE JAG DET TÄNKER JAG EFTERÅT? Hade några 5-10 mins pausar där vi drack och så, men annars var det fullt ös medvetslös! Idag ska jag "bara" dansa två timmar, får se hur bra det går med tanke på all träningsvärk jag har. Trodde fram tills för tre minuter sedan (?), att jag bara hade träningsvärk i benen. Sedan hostar jag en gång och wooow, congratz till träningsvärk i magen också.
Ha en bra onsdag/lillördag peps! :D


Caroline Blomberg

men va gott det ser ut då!

Svar: Det är det, nomnom! :D
Hanna Olsson

2015-02-11 @ 12:13:49
URL: http://carolineblombergs.se
Amanda Jona [SPONTAN]

Men mums! :)

Svar: Det är så gott! Käkar det nu när jag sitter och svarar på kommentarer hehe :D
Hanna Olsson

2015-02-11 @ 16:43:44
URL: http://spontan.blogg.se
Emelie

Sv: haha, tack! Det är ju verkligen så himla gott med våfflor liksom (kan ju inte äta nyttigt hela tiden heller)

Att något så enkelt kan bli så gott ^^ Hoppas att det gick bra med dansen :)

Kram<3

Svar: Man längtar ju hela tiden till fredagen under tiden man går i skolan/jobbet, då kan man ju äta något onyttigt var dag för att fira att man är en dag närmre fredagen hehe! På lördag får man också käka gott, och på söndagen kan man tröstäta. PROBLEM SOLVED! :D
Tack finis, kram!
Hanna Olsson

2015-02-11 @ 18:04:26
URL: http://juniflickan.blogg.se
rebeccafornstedt.blogg.se

Ser supergott ut! har aldrig smakat örtsalt, är det stor skillnad från vanligt salt? :)

Svar: Det är lite mer blandade smaker i örtsaltet tycker jag, och inte bara salt liksom. Om du förstår? Svårt att förklara haha :)
Hanna Olsson

2015-02-12 @ 01:27:15
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: