sista veckan

  2015-12-14 / 15:25:47 / Vardag /
Bild från våra superfina julstjärnor i fönstret, och en bild från imorse när innan jag sprang till skolan.
Tjenixen!! Hoppas allt är bra mer er, jag går på världens hypervarv och är sååå himla speedad hahah. Skitstörigt. Sitter och väntar på att pappa ska komma och hämta mig hos mamma då jag varit hemma hos henne och tagit lite småsaker. Senare ikväll ska jag på tabata med bl.a Mikaela och Emma, den fjärde har vi inte bestämt än haha. Men ska faktiskt bli skönt att röra på sig lite, har ju varit så sjukt lat sen dansen slutade...


Anna Sofia

Så mysigt med julbelysning!

Svar: Jaa haha! :)
Hanna Olsson

2015-12-14 @ 17:16:49
URL: http://annasofiaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: