saturday morning

  2015-12-19 / 11:15:52 / Vardag /
Vaknade vid 09, låg och kollade massa olika sociala medier och massa olika yt-videos. Vid 10 gick jag upp och klädde på mig. Bl.a min nya favoritkofta och mina nya favvismjukis hihi! Här är ju en liten new in på de också! Byxorna är från H&M's herravdelning, och koftan hittar ni på H&M's damavdelning.
Från 10:30 ungefär, har jag suttit och redigerat massa bilder, tidsinställt några inlägg, redigerat några bilder i telefonen, planerat massa, käkat ett äpple, dansat, lyssnat på musik oooch inte mycket mer. Det var nog hehe. Nu ska jag försöka dra mig mot Ica för att handla lite till någon recept jag såg på yt imorse, vill så gärna käka det till lunch då det såg sååå gott ut! Well, om det var gott så lär ni ju veta. pöss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: