organiserat kaos

  2015-12-14 / 19:57:05 / Vardag /
Såhär ser det lite ut i mitt liv för tillfället. Det är organiserat kaos skulle man kunna kalla det. Jag planerar sönder allt och alla, helt galet. Jag planerar in nya och olika saker hela tiden vilket påverkar mig både positivt och negativt hela tiden haha. Men att sitta och planera allt, och göra dessa underbara listor, och att sitta och pyssla med detta får mig så lugn. Jag satt uppe till 01:00 igår bara för att jag satt occh planera veckan, klottrade lite här och där, hämtade inspiration osv. Detta resulterade såklart i att jag försov mig imorse. Vaknade en kvart innan jag började skolan, men eftersom jag är en superwoman så klarade jag av att ta mig dit i tid. Dock på tom mage vilket inte var lika bra.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: