morgonläsning

  2015-12-28 / 10:33:41 / Vardag /
Har precis läst några kapitel ur denna boken som jag visade er förra veckan, och den är så jäkla bra! Nu har jag verkligen kommit in i boken, och det äe faktiskt ganska svårt att sluta läsa om jag ska vara ärlig haha. Tänkte att jag ska byta om för att sen cykla till mamma och hämta lite grejer som jag glömde igår när jag bara packade i all hast. Dock är jag så jökla trött, jag vet inte om jag orkar sticka dit nu, eller om man ska ta det senare ikväll... Aja, det återstår!
Vid 13 tar jag bussen mot Eslöv för att sedan ha lite möte skulle man kunna kalla det tror jag. Vi ska snacka lite om tider osv till en dansgrupp då alla inte kan den tid som är satt.
Senare ikväll tror jag inte att jag gör så mycket, skulle gått på en workshop egentligen men den blev tyvärr inställd. Så kvällens planer är inte spikade än, får se vad jag hittar på. Ha det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: