from the window

  2015-12-23 / 16:16:00 / Vardag /
En bild som tog för ungefär en timme sedan.
Men goddagens! Idag är det lille-jul, tjoho! Vi brukar fira det egentligen, men det blev ändrade planer detta året. I år firar vi på juldagen istället, den 25 alltså. Så 24 och 25 firar vi jul detta året. Hur brukar ni göra? Firar ni bara 24?
Idag var jag och mamma på center syd (alltså va?!?!?!??! jag som aldrig är och handlar ju;);)<3), plånboken sved även en liten liten smula, men inte så farligt. Snart jul juuuuu
Jag sitter för och multitaskar som tusan. Jag redigerar massa bilder, planerar några blogginlägg, lyssnar på musik, rensar datorn + snapchatar. BABAM! Snart ska jag catcha up lite med Sarah, min fina vän, eftersom vi inte snackat på hur länge som helst. Jag ska även fota en till bild kom jag på nu, köpte en bok idag som jag glömde fota så får fixa det nu också.
Förstår ni ens något som stått i detta inlägget? Det blev otroligt kladdigt och konstigt tyckte jag, aja



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: