dagens aktiviteter

  2015-12-13 / 17:17:37 / Vardag /
Maten för ca 30 min sen // Min fina lucia bakar pepparkakor ❤️

Tjenatjena! Bloggade inte i varken fredags eller igår, anledningen är att jag har gjort så mycket annat + att jag inte har haft några snygga bilder. I fredags var jag och the blue one aka Nikki på lussevakan i Malmö. Det va faktiskt väldigt skoj bortsett från alla svin! 
Igår va familjen på center syd och kollade rundor. Jag hade planerat att ta med mig lite julklappar hem, blev dock en hel del mer tyvärr haha... Får se om jag kan slänga upp en bild på vad jag köpte nu i veckan! Har sagt så många gånger att jag ska visa det jag köper, men ändå händer det aldrig. Ber om ursäkt hehe!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: