2016 bucketlist

  2016-01-10 / 17:30:00 / Listor /
En bild som också tog när jag var och fotade Ida. Tyvärr inte så mycket vinterkänsla utan mer höst hehe...
Jag har nyligen börjat följa en ny blogg, nämligen Idas! Jag såg också att hon hade gjort en "bucketlist 2016" istället för nyårslöften och det tyckte jag var sjukt "smart"/bra, och blev själv sugen på att göra det. Så jag tänkte dela med mig utav mina grejer jag har på min bucketlist inför 2016!

Få bloggen att växa - Vet att Ida hade en liknande punkt på hennes lista, men vad gör det hehe. Även jag vill få bloggen att växa! Nu är jag inne på mitt andra år av bloggningen, och tycker ändå det är god tid att jag börjar våga länka den på FB, eller vad säger ni?

Utvecklas inom dansen - Eftersom att jag ska söka in till ett dansgymnasium så är det ett stort plus om man kan grunderna i jazz och balett, ett annat plus i kanten är om man är vig vilket jag definitivt inte är. Därför ska jag både utvecklas när det kommer till teknik, flexibilitet, samt min explosivitet. Har ju länge bugat och bockat för Janelle Ginestra, Kaelynn Harris och Tricia Miranda.

Höja mig i minst 5 ämnen i skolan - Ja, Ida hade också denna punkt! Jag har varit ganska lat när det kommit till skolan och plugg. Särskilt genom åttan och början utav nian. Nu är jag faktiskt taggad på att jobba hårt, för jag vet att jag kan höja mig i fler ämnen om jag bara skulle börja ägna lite tid åt skolarbetena. Har snackat med några lärare också och vi har gjort upp en liten plan för mig nu, sista terminen i nian, så detta ska nog gå bra! 
Jag gör absolut inte detta för att jag någonstans är missnöjd med mina betyg, utan för att jag vet att om jag bara börjar ta detta på lite allvar så blir de ännu bättre!


Sara Nygren [FOTO&VARDAG]

Åh blir så glad att läsa att du ska söka in på dansgymnaisum! Du förtjänar det bästa och du kommer gå långt!!!

Svar: Men Sara då! Tack så jättemycket! Blir superglad ❤️❤️❤️
Hanna Olsson

2016-01-10 @ 18:59:46
URL: http://saaera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: