angående

  2016-02-27 / 01:48:00 / Vardag /
Hej, när sågs vi senast tro? Har ingen ork att kolla när senaste inlägget gjordes, men det va ett bra tag sedan nu. Varför har jag inte bloggat då? Hmm, har inte riktigt velat, har haft ont om tid, sen gick jag in i en liten period och skämdes över att jag faktiskt bloggade. Men jag hoppas att jag kryper ur den period inom snar framtid.
 
Tänkte faktiskt ta upp bloggandet igen, men innan så ska jag fixa en ändring i designen, och sen ska jag göra ett inlägg där jag berättar hur jag ska lägga upp alla mina inlägg hehe. But first, en liten lifeupdate!
Vad har hänt sen sist då? Jo! Jag har koreograferat & utvecklats, and I love it. Jag har sökt in till gymnasiumet, skickade faktiskt in de sista lapparna idag. Har införskaffat mig ett par Nike tights som jag älskar, JAG HAR ÄNTLIGEN KÖPT EN BOMBERJACKA JAJAJA!!! Som jag tjatat om en sån haha, hittade en grå på Lager 157 som va sketasnygg, ville ha alla färger egentligen men plånboken strejkade.
Ja ni, det är nog inte mycket fler händelser än så, inte som är intressanta. Om de ovan ens va intressant, jaja.
 
See you soon


Sara Nygren

Hanna jag har saknat dig! Vet precis hur du känner med att skämmas över att du bloggar. Känner samma med youtube. Men vi ska inte skämmas över det vi tycker om att göra! Du är grym på att blogga så hoppas du börjar igen.

Kul att du sökt till gymnasiet, vad blev det?

Ta hand om dig ❤ kram

2016-03-01 @ 19:15:35
URL: http://saaera.blogg.se/
Hilda

Hanna!!!!! Saknar dina kickass inlägg, hoppas du kommer igång snart igen!!! Älskar din blogg, heja dig!!!

2016-03-10 @ 17:18:32
URL: http://nouw.com/hildapersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: