last autumn

  2015-09-18 / 08:15:00 / Foto - Mat /
Här har vi fyra bilder, tagna förra hösten. Tänkte att det kanske kunde vara lite kul att kolla tillbaka på sedan, och även för er att se lite andra bilder! Här har löven inte riktigt börjat falla och så än, men såfort jag ser något jag tycker ser höstigt ut kommer jag absolut att fota det direkt hehe!
Sitter nu i soffan med filt, jumpsuit och te. Vår första lektion idag är hemkunskap och därefter har vi lunch (???) vet inte riktigt hur de har tänkt där. Vi ska lämna in en uppsats i hemkunskap idag där Mika och jag har en del kvar att skriva, så vi får hoppas att det går bra för oss idag
Annars händer inte så mycket idag tror jag. Jag ska dansa, jag ska äta, och lägga mig tidigt som vanligt, i och med att jag ska upp supertidigt imorgon.


Anonym

härliga bilder

2015-09-18 @ 08:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: