b&w självporträtt

  2015-11-18 / 08:10:43 / Foto - Självporträtt /
I brist på annat får ni ett collage med massa självporträtt. Tog dessa i måndags om jag minns rätt!
Goodmorning sunshines! Eller? Det känns lite sådär från min sida idag, är hyfsat trött och seg. Idag skippar jag dansen, vilket jag faktiskt gjorde i måndags också, hela dagen. Kände att skolan kom lite före + att jag hade lite ont i ryggen. Var och kollade den igår hos en sjukgymnast och hon sa att det inte var någon fara så jag kunde träna på om jag ville det. Så igår körde jag bara housen och skippade soulen. Hmmmmm jo! Idag ska jag som sagt inte dansa då jag ska på bio med min lilla family. Pappa tycker vi umgås för lite och nu går mockingjay p. 2 på bio nere i byn idag så tyckte pappa att vi kunde se den. Jag håller faktiskt med att vi umgås alldeles för lite. Träffas ju bara varannan vecka och sen är jag borta hela tiden... Så lite familjetid skadar väl inte? Detta inlägget blev lite rörigt men det måste ni stå ut med för jag måste verkligen springa ner och käka lite frulle innan jag ska dra till skolan. Ha en toppen dag!


Amanda Simonsson

Åh vad fin blogg du har! Snygga bilder :)
Kram

2015-11-26 @ 21:16:27
URL: http://Fotografenmedcanon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: