some tips

  2015-01-20 / 15:30:00 / Tips och trix /

KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL PARFYMEN
Jag ville bara snabbt slänga in ett inläg och tipsa om en parfym som luktar så otroligt gott! Jag fick den i födelsedags present i somras och den är snart slut. Jag har därför slutat använda den för jag inte vill att den ska ta slut haha, får införskaffa mig en ny istället!
KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL SKORNA
Har varit sugen på att köpa dessa skorna huuur länge som helst! Tycker verkligen de är riktigt häftiga. Dock ogillar jag att de är så höga, skulle vilja att sulan var lite lägre.

KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL PLAGGEN
Har nyligen sett mååånga som använder och tipsar om dessa underkläderna. Ska se om jag har pengar till att även införskaffa det någon gång hehe. Tycker inte bara det är sjukt snyggt, trivs jäkligt bra i bh:ar i denna modellen!
 
KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL SMYCKET
På senaste tiden har jag börjat digga stora smycken. Förr gillade jag inte stora smycken alls, nu älskar jag det hehe! Gillade inte heller guldsmycken, men nu funkar det! Gillar dock fortfarande silver mer, men guld är också snyggt!


Divorce your horse

Sv. Absolut, jag gör gärna ett länkbyte :) Jag måste bara prata med personen som fixar mina kodmallar, så kommer en länk upp under veckan :)

2015-01-20 @ 17:53:39
URL: http://divorceyourhorse.se
Divorce your horse

Nu är det fixat, du är länkad :)

Svar: Länkar dig också! :D
Hanna Olsson

2015-01-20 @ 20:04:40
URL: http://divorceyourhorse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: