ännu en frukost

  2016-01-04 / 13:39:41 / Vardag /
Såhär såg min frukost ut imorse, även fast jag inte åt allt hehe. Jag var så flitig att jag först gick till pappa för att hämta pengar, och sen vidare till Ica för att handla linfrön och kvarg till dessa "mackorna/bullarna", you name it. Och jag ångrar inte det någonstans! Fyyyyfan vad goda dem var, blev verkligen helt chockad när jag käkade dem haha. Skulle npg inte ljuga om jag sa att de var de godaste mackorna jag käkat om jag ska vara ärlig... Hehehe!

Hallåhallå mina fina! Jag käkade frulle för ca 30 minuter sen, och har sedan dess redigerat bilderna ovan och skrivit detta inlägget, oooch snapchatat lite. Nu har jag planerat att jag ska städa mitt rum, plocka undan efter mig i köket, och sen ska jag även städa till kaninen. Har skrivit upp lite annat jag kanske ska göra idag om jag hinner med och orkar det. Duscha och tvätta håret är i alla fall ett måste då håret inte är på topp hehe.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: