07.01 | torsdag

  2016-01-07 / 11:28:57 / Vardag /
Den stora nallen va den jag köpte Ullared, den lilla har jag haft sedan jag var nio månader, därför den är så sliten haha.

Godmiddag godmiddag! Hur mår ni idag? Idag är mitt humör på topp känner jag. Jag gick upp vid 06:30, och var sedan ute och sprang (WHAT in holy moly) vid 07:15 ungefär. Fick ta på mig ganska mycket kläder i och med att det blivit så fruktansvärt kallt här nu. Snöat har det också gjort, hela dagen! Älskar snön men tyvärr är det lite sent att komma nu känner jag... 
Frukosten idag bestod av mina hemmagjorde frallor, erkänn att det låter lite proffsigt när jag skriver så? De ser ju dock ut som stryk, men är sjukt goda så vad gör det. Tänkte snart gå ner och kolla tvättider åt mamma, sen ska jag göra lite lunch. Har inte några större planer för vad som händer senare faktiskt. Tror mest att jag tar det lugnt idag. Ska läsa några kapitel ur Den femte vågen i alla fall, det är bestämt! Ha en toppen torsdag, fredag imorgon!!!


sarah

fina nallar =) allt bra

2016-01-07 @ 20:27:01
URL: http://www.klarahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: