en söndag som denna

  2015-11-22 / 17:52:06 / Vardag /
Idag har jag inte gjort något som varit jobbigt överhuvudtaget. Jag har inte ljugit för mig själv en enda gång. Jag har inte heller ljugit för någon annan, tumme upp för mig!!! Har också käkat lite glass under dagen.
Bloggen stod tom även igår, och har ingen bra ursäkt till det. Mådde sådär under själva "dagen". Blev dock ganska bra igen vid 18-19 tiden (?), i alla fall så tänkte jag berätta nuläget lite, så att ni har en överblick till allt som händer för tillfället.
Jag mår inte så superduper bra, psykist. Jag är inte den "gamla goa" Hanna längre. Utan jag är och blir alltmer nedstämd vilket påverkar allt jag gör något extremt. Tänker inte gå in några detaljer då jag själv inte har koll på det alls, jag vet inte vad som händer. Allt jag vet är att jag inte ska dansa resten av terminen (förutom de lektioner jag själv håller i). Om det skulle rycka i benen får jag självklart åka o dansa, men annars ska jag stanan hemma och bara fokusera på skolan för tillfället. Har lite blandade känslor kring detta, meeeeeen det ska nog inte vara några större problem.
Nu ska jag packa mina grejer till mamma, sen ska Mikaela sova hos oss, och har ingen aning om vad vi hittar på. Det återstår och ser (är det så man säger?!), Ha en fortsatt bra söndag mina fina ♥:n!


Anonym

mums

Elin

Åh vad gott!

Svar: Jaaa hehe
Hanna Olsson

2015-11-22 @ 18:29:42
URL: http://elinlarsson.forme.se
Hemma Hos Felicia

jaa min favvo <3

Svar: Den är bäst :D
Hanna Olsson

2015-11-22 @ 20:26:37
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: