lyxar till det

  2015-12-29 / 15:49:21 / Vardag /
Eftersom att det numera är ca 2 dagar av 2015, och jag vill äta glass innan året är slut, så käkade jag det idag! Smakade en ny från Sia, eller jag i alla fall inte sett den innan, nämligen kladdkaka! Den va god, men ingen "wow måste ha mer"- smak. Toppade med chokladsås och minimarshmellows, nomnom!
Nu, för tillfället, at the moment, i skrivande stund, you name it, så håller jag på att avinstallera lite olika föremål från Sims som jag tidigare laddat ner, men som jag inte har användning för. Det lär nog inte ske så stora förändringar för resten av dagen tror (hoppas) jag. Får se om jag möjligtvis träffar Jennifer ikväll och sover där.
Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: