atm

  2015-12-22 / 20:58:35 / Vardag /
Hejsanhejsan! Dålig uppdatering både idag och igår har ni fått stå ut med, och det ber jag om ursäkt för hehe. Igår hade jag ingen snygg bild, och inte heller ork till at tänka ut vad jag skulle skriva osv. Hoppas ni har förståelse! Idag har jag däremot varit på Väla, igen??? Tror jag varit och handlat 5 gånger på mindre än två veckor, whopppssss. Plånboken börjar bli tunn hehe. Menmen! Jag köpte då lite olika grejer, dock va det faktiskt endast nödvändiga grejer denna gången, och inga spontanköp! Jag fick med mig en rengöring till huvudet, nya jeans (då mina andra är otroligt urtvättade), en julklapp till jeffi, en klocka (se bilden ovan), ett torrschampo, två bh:ar och strumpbyxor från väla vilket jag faktiskt inte tyckte var så mycket onödiga saker. Eller?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: