annandag jul

  2015-12-26 / 12:27:28 / Vardag /
Två bilder från förra veckan när jag var hos pappa.
Hola meine friends! Vilken mix jag fick ihop av tre språk där, snyggt och smidigt. Nog om det! Strax ska jag käka lite frukost/lunch vilket ska bli riktigt gott då jag varit vaken några timmar nu. Vid 13:10 åker jag in till Eslöv, för att sedan ta tåget in till Lund med EDC. Vi ska nämligen uppträda på Lundaspelen vilket är en väldigt stor handbollscup om jag förstått det hela rätt. Vi ska dock inte uppträda förrän vid 20:30 så jag har ingen aning om vad vi ska göra timmarna innan uppträdet. Det återstår och ser! När jag kommer hem därifrån är jag förmodligen rätt sliten, så det blir det nog att jag bara somnar till något avsnitt av en serie eller något. Får se vad jag orkar med känner jag. Ha en go lördag folks!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: