willdabeast choreo || @chrisbrown - strip

  2016-01-11 / 20:00:00 / Dans /

Spola fram till 2.09/2.10 och kolla på tjejen i svart magtröja och med paisley shortsen. TESSA BROOKS, hon dödar. Ååååh så grym hon är, och snygg?!?!?! Vafan händer med alla dansare??? Åhåååå. Jag vill så gärna på Willdabeasts danslägar i sommar, i LA, i en underbar miljö. Jag vill, jag vill, jag vill!!!
Nu har jag gjort en danskatergori här på bloggen där jag tänkte lägga upp ungefär en dansvideo i veckan som inspirerar mig! Detta ska jag försöka hålla mig till, om ni tycker det är kul?
Skulle ni tycka att detta varit en bra idé?


Sarah

hej allt bra =)

2016-01-12 @ 14:39:31
URL: http://klarahs.blogg.se
du vet vem

yassssss

2016-01-14 @ 22:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: