so is it wrong?

  2016-01-04 / 18:39:17 / Vardag /
Sådäääär. Äntligen känns det bra här igen. De senaste månaderna jag varit hos mamma har det inte känts riktigt bra, vilket även det känts jobbigt då liksom är min egen mamma vi snackar om. Jag har varit nära på att flytta hem till pappa helt eftersom jag inte "trivts" hos mamma. Igårkväll kom jag på att det kan vara för att mitt rum är (var) kaos, saker överallt, sängen va mitt i rummet och det va liksom ingen mysig "stämning" som det är hos pappa. Så jag tog tag i saken idag och möblerade litegrann. Jag är kär. Nu älskar jag rummet, det är sååå mysigt! Detta hsr bara ljusat upp hela min dag kan jag säga. Och att jag nästan precis fick frågan om jag ville med till Ullared imorgon drog upp humöret ännu mer! Ska se om jag kan hitta lite mysig inredning. Tänkte köpa lite kuddar och påslakan typ, inte mycket mer. Håller på att spara pengarna lite då det finns mycket dyrt jag har craving på hehe. Tänkte tidsinställa några inlägg till er innan börjar packa tills jag ska sova hos Mika. Vi hörs pepz!


Sara Nygren [FOTO&VARDAG]

Fint:)

2016-01-05 @ 16:08:56
URL: http://saaera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: