ida stangfall | 30.12.15

  2016-01-06 / 15:30:43 / Foto - Porträtt /
 

Här är massa bilder från när jag fotade med Ida dagen innan nyårsafton. Fick äntligen dem redigerade hehe. Tog några timmar, men skönt att de är klara nu i efterhand! Nu kan jag lägga det åt sidan och fokusera på annat i alla fall, gutt. Jag hittade en "ny teknik" att redigera bilder på, särskilt porträtt. Som vanligt, så fastnade jag för denna stilen direkt. Bilderna ser sjukt bra ut enligt mig? Är verkligen stolt haha! Tror jag satt från ca 21, till klockan 01 med att redigera dessa + andra, samt hitta nya redigeringssätt.


Lina

Riktigt snygga bilder! Man kan ju dock inte tro att de är fotade i december. Snarare oktober! Men nu har ju vintern kommit iallafall!!

Det är verkligen kul att hitta nya sätt att redigera sina bilder på. Då ser ju inte alla exakt likadana ut! Det är roligt att experimentera och hitta saker som funkar! Sen måste man låta det gå fel det är då det går som allra bäst!!! :)

Svar: Tack så jättemycket! Jag håller med där hehe ;) Försökte faktiskt få till en lite mer höstig känsla än vintrig då det va så mycket lättare. Det blev snyggare också i och med att de mer ser ut att vara höst!
Ja men eller hur! Jag har precis börjat klona och greja med lite bilder, och där kan jag säga rakt och ärligt att det går fel väldigt ofta. Men man ska ju lära sig! :D
Hanna Olsson

2016-01-07 @ 11:44:00
URL: http://linastroom.blogg.se
Jossan

Åh vilka härliga bilder, och redigeringen var riktigt snygg! :)

Svar: Man tackar och bockar!!
Hanna Olsson

2016-01-07 @ 20:40:50
URL: http://jjossans.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: