no time

  2015-09-29 / 16:08:12 / Vardag /
Åååh, tiden räcker inte till!!! Jag har två inlämningar och två prov denna veckan, varav inlämningarna är till fredag då jag inte är i skolan så måste lämna dem på torsdag. Proven är imorgon och på torsdag och jag har inte alls pluggat, varför? För jag inte har hunnit! Dansen tar så mycket plats, många utav mina vänner mår dåligt och då vill jag ju såklart vara där och stötta dem, vilket även det tar energi från mig. Jag vill så mycket, och jag försöker verkligen med det mesta, och snart behöver detta löna av sig annars är chans att jag inte längre pallar allt detta längre...
Jag sa ju även igår att jag skulle fixa fler bilder från datorn, tänkte jag skulle fixa det imorse, men tror ni inte jag försover mig för jag kom hem sent igår??? Hahah, känner att jag ligger lite på minus idag, men idag är jag och ögonbrynen vänner! :D
Förlåt för deppigt inlägg, men behövde skriva av mig lite. 


My

Tiden räcker inte alltid till, men du kommer att fixa detta Hanna! du är otroligt bra och stark. Fokusera på att du ska må bra, kram saknar dig

2015-09-29 @ 16:41:54
URL: http://www.nouw.com/myadler
Sara Nygren [FOTO&VARDAG]

Du är så fantastiskt duktig och ambitiös! Glöm inte bort att allt slit är för din skull och det kommer att löna sig i slutändan.
Du är grym men glöm inte att ta hand om dig.
Kram <3

Svar: Åååh Sara! Du är så himla fin!
Kram <3
Hanna Olsson

2015-09-30 @ 20:04:03
URL: http://saaera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: