alla dom himlar

  2015-09-01 / 22:10:46 / Vardag /
Jaha. Idag har jag verkligen inte gjort någonting, har bara kollat massa på youtube och spelat lite sims. Ätit två middagar av någon anledning, glömde att jag redan käkat efter jag redan ätit upp. Redigerat bilder, svettats, smsat, lyssnat på musik, hittat mer ny musik, uppdaterat twitter för många gånger. Ja, en riktigt slappedag helt enkelt. Planerna var egentligen att sova redan vid 21, men kom då på att jag hade lite och göra hah. Så nu ska jag börja planera lite vad jag ska ha på mig på skolfotot imorgon, och även börja planera lite inlägg för imorgon. Och lägga fram träningskläder då jag direkt efter skolan måste springa hem och byta om och kasta i mig lite mat för att sen dra vidare på träning & möte med dansen.


ɑ n n i k ɑ

Så fina bilder :D

Svar: Tack! :D
Hanna Olsson

2015-09-02 @ 12:36:06
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Ida - foto & häst

Åh så vackra bilder!! :'D

Svar: Tack finaste Ida!!
Hanna Olsson

2015-09-02 @ 14:22:37
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: