i'll try forever

  2015-10-13 / 18:30:00 / Foto - Övrigt /
Några bilder jag tog igår efter skolan. Den sista i svart&vit är nog min favorit skulle jag tro, eller den andra där rosbladen är i rörelse?...

Hej finisar. Gårdagen blev inte helt riktigt som planerat, tänkte berätta lite varför.
I söndags hade vi träning med EDC som jag skrev i ett inlägg, och jag skulle fortfarande ta det lugnt eftersom att benhinnorna inte riktigt gett med sig. Jag börjar köra så smått men allt känns verkligen bra, har i princip inte ont. I alla fall inte alls mycket som jag tänker på! Jag tänker då att jag kan börja dansa nu denna veckan igen, meeeen tror ni fan inte att jag får ont idag under första lektionen? Åååh jag blir så trööött! Jag vill ju vara frisk och må bra nu! Självklart var jag tvungen att vila, och jag kände att om jag inte ska dansa kan jag lika gärna åka hem så att jag kan lägga mig i hyfsad tid. Somnade ändå inte förrens klockan var närmare 00.45 då jag var tvungen att jobba på Mikaelas och min idrottsplanering som ska vara inlämnad imorgon. Under min lilla "paus" pysslade jag även med några bilder i PS. Några av de ovan.
I alla fall kommer jag nog få pausa från de flesta klasserna denna veckan också tror jag, tyvärr. Får se om åker till studion ändå och kollar på eller om det kommer ännu mer skolarbete.
Tycker vi rundar av här, ha fortsatt en bra tisdag!


Rad Girl

Gud vad fina bilder!!

Svar: Tack! :D
Hanna Olsson

2015-10-13 @ 18:41:18
URL: http://radgirl.blogg.se/
MATILDA

Superfina foton! :)

Svar: Tackar!
Hanna Olsson

2015-10-14 @ 10:19:56
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: