grekland from my gopro

  2015-10-12 / 18:00:00 / Foto - Resor /

Första dagen i Grekland. Mamma ville testa gopron och tog då en bild på mig i poolen vid hotellet hehe.


Såhär såg det ut när man gick ut från hotellet och om man skulle ner till stranden eller affären. Supermysig natur!


Tagen i havet andra dagen tror jag.


Ååååh, denna hamnen var sååå mysig! Särskilt när det var solnedgång! Vi åkte hit och käkade på restauranger ganska ofta här, god mat också.


Den här bilden är tagen på den såkallade "paradisstranden" enligt guiden vi pratade med. Hon hade verkligen rätt, denna stranden var sååå fin och sååå mysig! Tyvärr besökte vi bara den en gång, tjatade på mamma om att jag ville dit igen men det gick inte hem riktigt :(:(:(:(

Påväg hem från paradisstranden, var tvungen att stanna och ta en bild då utsikten var superfin!

Jahaaaa, här kom lite fler bilder från Grekland mitt i det fina höstvädret. När jag lade över bilderna från gopron till datorn igår kom jag på att jag även hade massa bilder på den, så jag redigerade dem när jag kom hem från skolan. Jag måste verkligen ta tag i videon som jag skulle gjort klart för flera månader hehe, får fixa det när jag får tid. Vi har väldigt mycket i skolan nu som ska lämnas in hitan o ditan, men det ska väl lösa sig!

SERIOUS QUESTION PEPZ: Skulle det vara kul om jag började lägga upp lite videos då o då också? Eller tycker ni jag ska hålla mig åt bara bloggandet? SVARA NU FÖR FASEN SÅ JAG VET


Ida Lindborg ♡

åh vilka fantastiska och härliga bilder!

Svar: tackar!! :D
Hanna Olsson

2015-10-12 @ 18:16:41
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/
Angelica Bengtsson

AHh så härligt, verkligen!!

Svar: Tack!!
Hanna Olsson

2015-10-12 @ 18:45:06
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se
Michelle

Videos!!!!

2015-10-12 @ 20:16:44
Sara Nygren [FOTO&VARDAG]

JA videor:)

Svar: Hehe
Hanna Olsson

2015-10-12 @ 21:15:44
URL: http://saaera.blogg.se
Anonym

Ha mut, ja bror!!

2015-10-13 @ 10:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: