where did it go

  2015-11-10 / 17:26:24 / Foto - Porträtt /
1. HUR SER MITT HÅR UT??? Fettigt, frissigt, utväxt(er) deluxe. Äh fyfan... 2. VART TOG ALLA FINA LÖV VÄGEN??? Alla har ju försvunnit :(:(:( 3. När ska jag få tid till allt jag vill göra hehehe?
Ovan ser ni tre bilder Mikalelele tog på mig när vi var ute för ett tag sedan, ni har ju redan sett några andra bilder från den fotograferingen. Jag har faktiskt några bilder kvar därifrån!
Idag hade jag NP i engelska, muntligt, som jag tror gick rätt bra faktiskt (?). Idag hittade jag inte mina kostymbyxor så jag kunde inte vara med på ett uppträde i Lund. Idag hade Mikaela och jag våran idrottslektion med klassen som också gick bra! Har haft det hyfsat hektiskt idag, även nu då jag ska springa till bussen om 5 min (17:25 atm) oooch jag måste också byta om innan dess. WAAAAAH tänkte bara köra en liten snabbis här så att något inlägg kommer upp i alla fall, ha det gött haaaaaj


Anna Sofia

Härliga bilder!

2015-11-10 @ 17:40:48
URL: http://annasofiaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: