wednesday morning

  2015-11-25 / 08:38:51 / Vardag /
Godmorgon finisar! Som vanligt blir detta ett stessigt inlägg då jag är lite sent på det. Precis som det brukar vara! Idag gick jag ändå upp 06:30 (!!!) för att hinna plugga lite också, men jag fastnade framför pluggandet och glömde tiden... Har precis tryckt ett ägg, och mycket mer till frukost hinner jag inte fixa, så jag får klara mig på det. Tänkte att jag tar med en clementin till skolan så kan jag käka den nu också efter första lektionen. Får hoppas att jag överlever!
Efter skolan idag ska jag eventuellt fota med Ida, det är inte spikat än. Snön håller på att försvinna och ljuset försvinner så fort så vet inte om det är lönt. I måndags hade varit perfekt! Då lös solen och det var så fint och snön glittrade och allt var bara så mysigt! Men då tränade hon, och jag satt bänkad framför massa plugg tyvärr.
Nu ska jag sluta skriva massa och faktiskt börja göra mig i ordning till skolan som börjar om 20 min *gladgubbe-emoji**pistolemoji**död*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: