tjugo frågor

  2015-11-12 / 16:00:00 / Listor /
 Hittade en rolig lista och hyfsat gammal lista på Annica Englunds blogg, så jag lånade den!
1. Om du vann en miljon kronor, vad skulle du göra för pengarna?
Jag hade först och främst fixat en diskmaskin till mamma haha, vet att hon skulle uppskattat det som tusan. Sen hade jag nog faktiskt sparat en del till framtiden, men också donerat en massa!

2. Hur skulle du reagera om någon sprang fram till dig i panik och skrek "DEM KOMMER!"?
Jag är lite naiv ibland hahah och skulle nog själv fått panik, möjligtvis sprungit med denna person eller ringt till mamma/pappa.

3. Vad är du mest stolt över hos dig själv?
Det skulle nog vara att jag faktiskt är en ganska omtänksam människa hihi. Tänker ofta på folk i min närhet!

4. Aldrig mer borsta håret eller aldrig mer sminka dig. Vad väljer du?
Den här va easypeasy! Aldrig mer sminka mig, det skulle jag klara mig utan!

5. Vad drömde du om att bli när du var liten?
Gud... Precis som nu hade jag även beslutsångest då haha. Jag vill bli en "kaninuppfödande-ryttare-dansare-fotograf-somborpåenstorgård" (när jag va 10-11), men ännu längre tillbaka ville jag som många andra bli veterinär!

 6. Vilken är din hemliga skill?
Jag har verkligen ingen aning. Jag tror att jag är duktig på att läsa av människor, men det är jag nog inte egentligen så jag vet faktiskt inte.

7. Vem skulle spela dig i filmen om dig själv?
Hmmm, min mamma skulle nog spela den rollen rätt bra kanske hahah, eller Jennifer!

8. Om du fick välja en person ur bloggosfären som du skulle vilja ha som vän, vem skulle det bli?
Öhmmmmm Ida Nilsson verkar va en sådär random tjej precis som jag hihi! Om vi kollar på lite större bloggar så skulle Keela också vara någon man hade velat hänga med lele.

9. Vad är det snällaste någon någonsin har sagt om dig?
Kommer inte på något i skrivande stund faktiskt...

10. Vad är du bäst respektive sämst på?
Bäst: att skjuta upp saker, få dåligt samvete över olika grejer samt att bjuda på mig själv kanske?
Sämst: ovanståendes motsatser... Vilket kan vara en dålig sak, right?

 11. Vilken är den sämsta raggningsfras som har yppats ur din mun?
Brukar vanligtvis inte dra några sådana historier förutom när jag är ironisk, vilket jag dock är i princip alltid dock..

12. Om du skulle byta stad att bo i, var skulle du flytta?
Hmmm. Stockholm eller någon så skulle jag faktiskt vilja bo kvar där jag bor. Litet och mysigt, alla känner alla!

13. Vad är det läskigaste du vet?
Övernaturligt. Andar, demoner och dylikt. Tänker på det nästan var jag än går...

14.Varför är du grym?
Förstår icke frågan riktigt??

15. Vad är alltid snyggt även då modet förändras?
Om man är självsäker! Yesyesyes! Det finns ju dock en liten gräns till när självförtroendet tippar över till ego, och jag tycker man stannar innan man ramlar över där.

16. Har du en kvinnlig förebild?
Självklart!! Min danslärare, mamma ofcourse!

17. Om du fick göra om en dag i ditt liv, vilken väljer du och varför?
Det enda jag kan tänka på nu är väl tisdagen där jag kunde hört med alla i EDC om de hade mina byxor så jag kunde varit med på föreställningen...

18. Vad är din största materiella önskan?
För tillfället är det först och främst en ny kamera (Sony A5000) samt en MacBook så jag kan börja redigera mina videos och börja med det på riktigt hehe.

19. Har du stökigt hemma?
Det är väldigt blandat på den fronten. Vissa dagar är det clean af, och vissa ser det ut som tredje världskriget...

20. Vart vill du resa?
Har alltid vela besöka USA hihi, men där är så jäkla mycket foooolk så vet inte om jag hade pallat haha. Sen skulle det vara kul att åka upp till Stockholm igen, eller något mer exotiskt. Bora bora *emoji med hjärtögon*


Vissa bilder kom från arkivet ända bak till 2014, men vissa är även tagna för någon vecka sedan bara.


Hemlige hans

Din blogg är i mitten!!!!!!!

2015-11-13 @ 10:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: