nikki || + vardag

  2015-11-04 / 10:00:00 / Foto - Porträtt /
Denna underbara människa. Hur blir man så fruktansvärt bra på bild, för att inte tala om verkligenheten?! OCH HENNES HÅR? Kan inte ens slaya en kommentar här som ens är på samma nivå som hon.
Hur såg gårdagen ut för mig? OKEJ FIRST OF ALL!!!! Igår hade jag världens minne??? Kom ihåg allt mamma sa åt mig att göra på praon, jag kom ihåg hur maskinerna fungerade efter hon sagt det en gång, kom ihåg två wi-fi koder + ett personnummer inklusive de fyra sista. Jag till och med memoerade en hel mening någon sa med tonläge, blev överhypad när jag summerade detta innan jag somnade på kvällen och var tvungen att skriva en lapp åt mig själv för att påpeka att detta fan va rätt coolt. Annars är mitt minne inte så bra, så att jag kom ihåg allt detta va nog ett mirakel. Sååå nu va det sagt, moving on!
Förövrigt att praon gick kalas, så cashade jag även in 300 spänn genom att "sälja" lite bilder jag tagit till Simon, Jennifers pojkvän. Förmodar att de ska användas till skolarbete. Jag hoppade även över dansen då jag kände redan i måndags att min hosta blivit värre efter jag dansat, hade även huvudvärk som kom och gick under hela dagen så kände att det kanske var bäst om jag vilade en dag. IDAAAAG däremot ska jag dansa! Eventuellt (som det ser ut för tillfället) så ska jag "vikariera" i två klasser. House & hiphop (fett nervös inför hiphopen) eftersom att huvudläraren inte mår så bra. Därefter kör jag på mina två egna klasser, jazz och dancehaaaaall! Vi kör världens fetaste korre på dancehallen, mm mm mm den är såå fet, älskar den!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: