dagens lista

  2015-11-16 / 07:53:42 / Vardag /
Dagens humör: har inte riktigt hunnit känna efter än, men förmodligen bra!

Dagens mående: hmm... Har faktiskt lite huvudvärk och, men det går säkert över när jag kommit igång lite och käkat osv.

Dagens borde: Åh. Har så många borde men olika prioriteringar... Borde plugga matte och svenska, och so och bild, och lite no på det, jippi!!!!:-DDD

Dagens frisyr: Ska snart ta ut mina flätor, så idag blir det curly som så många andra dagar!

Dagens smink: Orkar inte kladda mascara idag, känns som jag kommer gnugga ögonen ett par gånger så vi kör på natural, även idag.

Dagens klädsel: I skrivande stund är det min pyjamas, ska dock upp och byta om när jag är klar med detta inlägget!

Dagens planer: Plugg & dans. Vet dock inte om jag får skippa jazzlektionen idag också, känns inte alls bra om jag gör det dock :(

Dagens materiella vill ha: Timberland skor, asså YEZPLZ!!! ELLER en bomberjacka. Jag har haft craving efter en bomberjacka i snart ett år, hittade den snyggaste jäveln på JC, och köpte inte den för att plånkan strejkade.

Dagens fundering: Mina tankar går just nu åt så himla många olika grejer, och jag orkar inte ta upp allt.

Dagens beroende: Tuggummi! Om jag har tuggummi så tuggar jag tuggummi konstant! De tar tyvärr slut direkt också eftersom jag alltid tar två i taget, plus att alla vill ha när man väl plockar fram dem.

Dagens längtan: Ååååh lätt commercial-klassen ikväll!!! 

Dagens blogg: Inte många bloggar som gjort några inlägg idag än, men bloggar som jag gillar överlag är ju ebbalilliestrom.blogg.se och systrarna Johansson (nouw.com/elinjohansson / nouw.com/linajohansson).



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: