n e w

  2015-05-30 / 10:52:11 / Vardag /
Var hemma från skolan igår också, var dock frisk från vid 14:00 --> på torsdagen, men eftersom min mamma är sån petig med sjukdomar och grejer så tyckte hon att jag skulle vara hemma på fredagen också. Men när mina vänner slutat skolan drog jag till väla med dem eftersom det faktiskt hade gått ett helt dygn då (hehhe). Fick med mig det på bilderna ovan vilket är en skrubb och en lotion från rituals vilket ska vara jättebra enligt pappas tjej och mina vänner (???) + ett/två par örhängen till mig själv. Vanliga små diamanter i äkta silver då jag är nickelallergiker och reagerar rätt bra på vanliga från glitter som inte är silver t.ex. (Tror inte de är silver i alla fall, rätta mig om jag har fel!) Drog även med mig en present till mamma och en försenad till pappa hehe.
Nu måste jag kila för att trycka ner en macka eller något för att sedan ta bussen vidare till Eslöv för två workshops med en asgrym kille!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: