en torsdag i mars

  2015-03-12 / 07:58:04 / Vardag /
En bild sen i somras, fick bli en snabb redigering.
Holahola! Torsdag idag vilket betyder att det är fredag imorgon, vilket betyder att det är ett minibreak från skolan, vilket betyder "kul"! Dock lär inte min fredagkväll bli rolig alls. Jag måste hoppa över dansen för att jag ska ta igen en konfaträff mellan 18-22. EN FREDAG. Men det blir nog bra, många utav mina vänner ska också dit så. Är mest sur över att jag missar dansen hehe.
Idag har jag också en extrem träningsvärk lite här och var. Både från igår och i tisdags. Idag ska jag ju dock inte träna något, utan ägna min tid åt skolarbete osv. #JIPPILÄNGTAR #JAGLJÖGIMINFÖRRAHASHTAG #HASHTAG


ɑ n n i k ɑ

Fin bild!

Svar: tacktack! :D
Hanna Olsson

2015-03-12 @ 13:57:54
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: