today is a new day

  2015-02-09 / 18:08:39 / Photoshop /
Även fast min youtube-kanal aldrig uppdateras så tänkte jag att den ändå kunde få vara lite fin. Därför gjorde jag denna supersimpla "kanalbild", vad kallar man det? Jag håller på att ladda upp videon nu, det lär förmodligen ta ett tag känner jag. Men den kommer upp nu i veckan!
Jag vill även passa på och tacka för alla fina kommentarer jag fått idag, hela 5st på olika inlägg! Superroligt att vissa av er tar er tid och kommenterar mina inlägg! Tacktacktack! ♥
Nu ska jag försöka ta tag i någon läxa medan videon laddas upp, och innan maten är klar. Efter det så skjutsar mamma lilla mig till Eslöv där jag ska dansa. (NÄHÄ HANNA, NU SKOJAR DU ELLER?!?!?!?) Ha en bra dag finisar!


Cornelia

SV: men åh, vad glad jag blir. tusen tack finis!!!

och krya på dig du med! Kram!

2015-02-09 @ 23:13:40
URL: http://corneliapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: