nathan grisdale och dålig upd.

  2015-08-31 / 08:10:00 / Vardag /
(Bilden är lånad från Google) Förra veckan när Mikaela och jag snackade i telefon tipsade hon mig om Nathan Grisdales låtar, och de som fanns på Spotify var så jävla bra. Jag älskar dem! I skolan dagen efter spelar hon en låt som endast finns på youtube, också med Nathan som heter Mum. Jag fick gåshud direkt, Gud vad bra den var!! Easypeasy en ny favvis 
 
Ang den dåliga uppdateringen. Mina bilder som är tagna med kameran är ju i hemsk kvalité här på bloggen, och jag tänkte att det kanske var blogg.se som det var fel på, så jag provade starta en på nouw.com. Bilderna var lika dåliga där, vilket innebär att jag måste fortsätta leta vad felet är. Jag tänkte att jag ska kolla vidare på det efter jag varit hos läkaren idag. Ska dit igen och han ska ta massa fler prover, får hoppas att något av dem visar vad som är fel så de kan ge mig något så jag blir frisk. Är så sjukt trött på att ständigt inte må bra och ha feber!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: