cookies

  2015-04-21 / 10:00:00 / Foto - Mat /
Bakade dessa igår när jag fick tid över, tog inte alls lång tid och de blev faktiskt goda! Ett glas mjölk och en kaka var otroligt gott!

Recept:
En äggvita, 1 msk mjölk, 1-1,5 dl jordnötssmör, 2 bitar hackad choklad, 1 tsk bakpulver, 2 tsk vaniljpulver (frivilligt).

Gör såhär:
Blanda ihop allting och sätt ugnen på 175°. Klicka ut smeten på en plåt klädd i bakplåtspapper, 10 små eller 5 stora blir lagom. Sätt i mitten utav ugnen i ca 10 minuter, ta ut och låt svalna. Jag satte mina i kylen sen eftersom att dem utav någon anledning ramlade ihop lite, så tog en stekspade och skickade upp dem på en tallrik som jag sen satte i kylen.



ɑ n n i k ɑ

Gott!

Svar: Mhm! :D
Hanna Olsson

2015-04-21 @ 10:59:16
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Linnea Östedt

De ser riktigt goda ut!!!

Svar: Det var de också!!! :D
Hanna Olsson

2015-04-21 @ 11:06:14
URL: http://linneaostedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: